God morgon?

Hellu, gick upp för en stund sen, Anjelika väckte mig ;(
Hon kom hit runt 9, för att hon inte orka skolan, men när hon kom tog de nog drygt 10 min så sov jag igen (a)
Å så väckte hon mig typ 20 över 12, uuuh vill sova mer men nejdå de gick inte ;o
Jävla as (a) hihi :)

Hon kom på en sak förut, det är ju snart jul! :O
Helvete... Måste köpa julklapp & present till Jonas snart, han fyller ju den 28e december..
Men Anjelika hjälpte mig så nu vet jag exakt va jag ska köpa! :D
Det kan jag inte skriva här, eftersom Jonas läser bloggen ibland, vore ju inte så smart att skriva va han ska få då ;D
Haha (:

Men nu ska jag fortsätta leta efter en sak på internet & kolla priset å så :)

Ha de fint (:
Hejsvejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0