Glömde lite ;P

Jag är ganska smart
Polisen - "Är du med i registret?"
Jag - "Va? vad är de?"
Polisen - "Har du fått böter eller nått förut?"
Jag - "Ahaa (I) Nej :P"

HAHAHA fan va pinsamt!
Fast han sa inte "registret" han sa ngt innan också
Men kommer inte ihåg va de va ;D
Hahah pinsamt :D

Men jag fattar inte varför jag inte fick böter ändå, eftersom att dom såg ju verkligen att ingen av oss hade bälte..
Fast som Jonas sa, han hörde den andra polisen säga till robert att han slapp undan denna gången
& då kan dom ju inte ge mig böter, dom kan ju lixom inte bara ge 1 böter ;D
Aja jag klagar inte iaf! :)
Han sa typ bara "Aa men tänk på det här till nästa gång. Ha en trevlig dag"  ;D
& de va ju as bra! :D
Jag gillar´t :D

Skriver nog mer sen ;D

Puss & Kraam!



Kommentarer
Postat av: nike nordin

Oavsett om man säger nej, är polisen inte dumt i huvudet och dom vet allt information som är registerad hos deras data bas, du hade tur denna gången men nästa gång är det bästa så här att du är rakt på sak :)

2009-11-11 @ 20:22:39
Postat av: Anonym

jag ljög inte för polisen?

2009-11-11 @ 20:45:05
Postat av: Sabine

jag ljög inte för polisen?

2009-11-11 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0