Flytt

Mjo, hjälpte ju Anjelika & Chatte med flytten förut :P
JOBBIGT! 2a våningen med spiraltrappa, de suger :P
Lägenheten va väldigt liten, de tyckte dom båda, dom blev nästan lite chockade verka de som
Men annars var de inget större fel på den ( jag gillar inte ettor igentligen )
Det kan säkert bli jätte mysigt där, upp med lite ljus grejer på väggarna å så ;D
Hihi ljus är verkligen mysigt!
Fast iof tror jag att dom kommer fixa de riktigt fint där inne :)

Jonas va väldigt aggresiv förut, tror mest att han va de för att han åkte hem runt 4-5 imorse & sen va han på kalas idag & de började klockan 1
Nu är han nog i Mellerud på rockabilly med några kompisar
Men för full kommer han nog inte att bli, han sa de "dricker nog bara 5-6 öl, annars slutar de nog illa"
Med tanke på hur irriterad han va förut så förstår jag honom :)
& det är väl bra att han ska ta de lugnt så det inte bli snefylla & massa krångel!

& jag vettefan va jag ska göra ikväll, sitta hemma & ta de lugnt, tänkte slå upp skolböckerna
Hrm, får se om jag orkar (a) Förmodligen inte, men måste nästan ;(
Annars blir de väl film om inte städ nojjan sätter igång för då blir rummet städat
& det behövs verkligen kan jag lova ;O
Usch va de ser ut!
Jaja, skriver väl mer senare :)

Puss på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0