En jävla tur

Jag skulle till min psykolog förut så Jonas körde in mig, vi skulle släppa av robert på vägen också.
När vi stannade bilen kom de en till bil & Robert säger "Oj då snuten"
Både jag & Robert satt utan bälte ;O Fan va nervös jag blev då!
Jonas fick blåsa å visa körkortet, a dom vanliga sakerna, sen ville han prata med Robert också
Och den andra polisen skulle prata med mig.. Ingen av oss hade ju bälte så jag tänkte
"Helvete! 1500 kr fattigare nu då!" Han frågade varför jag hade åkte utan bälte,
& allt jag kunde svara va typ "Öööhhm, jag tänkte inte på de.... :$" Röd i ansiktet som fan!
Så fråga han hur gammal jag va osv och efter mitt leg, men de hade jag ju inte med mig ;o
Hahahahah han fråga tillochmed om jag hade barn! xD Men det hade jag ju inte
så han fråga efter mitt person nummer, mammas & pappas namn så gick han iväg å kolla ifall allt stämde
och de gjorde de, men jag slapp böter! :D Woohoo! Jävlar va glad jag blev då!

Sen när vi skulle åka åkte snuten efter en bit men sen körde dom vidare ;P
Pga de stoppet kom jag försent till Tove men de va bara 10 minuter, tur de ;)

Jaja de va lite otäckt, nu vet jag iaf att jag ska vara mer noga med bältet ;)

Nu kommer Anjelika hit snart, vet inte riktigt va vi ska hitta på men det märker vi :)

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0