Måndag

Det blev ingen skola för mig idag heller...
Somnade runt 5 imorse eller ngt, så jag va ganska död när klockan ringde
stängde av den & fortsätte sova (a)
Vaknade väl runt 2 & då va de ingen idé att dra dit
eftersom vi slutade kvart över 1 idag igentligen ^^
Ska försöka dra dit imorgon iaf (:

Jaja, idag har jag inte gjort så mycket som vanligt ;)
Åkte hem till Jonas en sväng & laga lite mat ;D
Sen efter maten körde han in mig till stan,
hem till Anjelika & Chatte, fast Chatte va inte hemma ;P
Så jag & Anjelika satt å tjöta, röka typ ;P
Men jag drog efter en timme, mådde illa som vanligt -.-
Blir så trött på de här med ångesten å illamåendet!
Måste kolla om jag kan få tabletter så jag vågar göra saker igen!
& förtsätta med det efterlängtade körkortet!
Anki & Daniel klarade sin uppkörning idag :)
Så nu blir jag extrem sugen på att kunna förtsätta, alla får fan körkort nu!

Men nu ska vi dra oss & köpa lite godis & chips så ska vi mysa framför en film sen :)

Puss på stjärten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0