Blogg Nörd?

Haha shit, jag känner mig som värsta bloggnörden, uppdaterar flera ggr per dag typ :P
Fast det är ju kul att skriva av sig lite så jag ska väl inte klaga (:

Jaja,  efter vi hade släppt av Anjelika så åkte jag & Jonas hem, och jag satte mig här direkt, fan va osocialt men jag har hittat en ny blogg jag tycker är intressant, Foki´s blogg, så jag läser igenom hela hennes blogg (a)
Snart klar hihi :) Satt å läste i princip hela natten (a)

Senare bestämde vi oss för att åka till Görans garage en sväng, men så ville Anki ta en ciggarett så hon kom förbi en sväng å rökte (: Efter de skicka Anjelika sms "Jag kommer till dig nu :)" Så vi fick åka, vi hämtade upp henne på vägen ist så slapp hon gå hela vägen hit i regnet ;) & sen hade ju det vart ganska onödigt för henne eftersom vi ändå skulle iväg ;P
Men när vi kom till Görans garage hann jag vara där inne i en halv sekund innan jag fick panik, Jonas stängde porten usch va otäckt det va! Ville bara där ifrån så han fick öppna igen så satte Jag & Anjelika oss i bilen ist (:

Sen körde han hem oss för Göran skulle dricka öl & Jonas skulle vara "chafför" åt honom ;P
Så nu sitter jag & Anjelika här, med våra datorer haha väldigt socialt ;D

Skriver mer senare :)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0