Uuh

Usch detta har inte vart min dag
Först hittade jag inte min favorit tröja
( trodde att pappa hade slarvat bort den i tvätten )
Gap & skrik
Aggresiv Sabine
Men sen hittade jag den i en av Jonas garderober (a)
Hihi då va jag glad tjej igen (a)
Men sen skulle vi till stan så jag kunde köpa mig en räkmacka
?!?!?!?!?!?!
Tro fan att de inte fanns!!
ÅÅÅH!
Min värld gick i stort sett under :O
Så jävla förbannad va jag!
Jonas tyckte att jag bara va barnslig
( en macka lixom )
Så är det inte för mig, jag ÄLSKAR räkmackor!
Så jag ska dit imorgon igen, finns de inte då
ååh då blir de cpdampet (a) hihi ;D


Idag har det inte hänt så mkt annars
vi åkte hem till Mikael & Anna
tjötade en stund å så (:
Känns ju änna lite dumt eftersom vi bara i stort
sett träffar dom när vi tatuerar oss, så vi hälsade på :)
Det va trevligt, men deras hund....!
USCH!
Inga dåliga fisar han lägger! :o
Va tvungen att gå ut, fyfaN!  haha

& nu är jag hemma hos mig, har vart borta hos Anki
& rökat med henne & Rebecka :)
Sen blir de säkert mcdonalds, börjar änna bli lite sugen
Fan!
Jag måste sluta med donken jag kommer ju bli fet! :O
Lite surt eftersom det är så fruktansvärt gott! (a)
Äh får väl se sen hur de blir (:
Nu vet jag inte va jag ska skriva mer
så jag avslutar här ;D

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0