Trååk

STEG 1
- Namn: Sabine Westerberg
- Smeknamn: Älskling, Bine, Brune, Bruneskit, Brunte mm
- Födelseplats: Ngt sjukhus i Karlstad ^^
- Ögonfärg: Blå/Grå/Gröna tror jag :P
- Hårfärg: Urtvättat svart ^^
- Längd:  ca 164cm
- Skostorlek: 37
- Högerhänt: Yes
- Stjärntecken: Jungfru

STEG 2
- Skor som du bar idag: Mina väldigt osexiga uggs (y)
- Rädsla: Jadu, finns mkt
- Målsättning: Bli av med panikångesten & komma tillbaka till skolan & fixa körkortet

STEG 3
- Din första tanke när du vaknade: Hihi nu ska jag väcka Jonas (6)
- När somnade du: Hm runt 3-4 tror jag

STEG 4
- Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
- McDonalds, Max eller Frasse: Mcdonalds
- Singel- eller dubbeldejt: dejt med Jonas (Y)
- Adidas eller Nike: Adidas
- Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
- Svär du: Ja
- Sjunger du: Ja fast inte seriöst (a)
- Duschar du varje dag: Nej
- Röker du: Ja
- Tror du att du någonsin varit kär: Ja, jag är kär! :) 
- Gillar du skolan: Ja fast inte för tillfället
- Tror du på dig själv: Njae
- Blir du åksjuk: Ofta
- Tycker du att du är hälsosam: Inte direkt
- Gillar du åska: Njaaaae
- Spelar du något instrument: Nej
- Vad lyssnar du på just nu: Musik :D

STEG 6
Har du under den senaste månaden...
- Druckit alkohol: Nej
- Rökt: Ja
- Gått på dejt: Nej
- Shoppat: Ja eller aa Johanna shoppade åt mig, jag satt kvar i bilen ;)
- Ätit en hel ask müsli: Nej
- Ätit sushi: Nej
- Stått på scen: Nej
- Blivit dumpad: Nej
- Skejtat: Nej
- Färgat håret: Nej
- Stulit något: Nej

STEG 7
Har du någonsin...
- Däckat eller varit jättefull: Ja
- Blivit upptäckt under "akten": Nej ^^
- Blivit kallad hora: Haha ja xD

STEG 8
I framtiden...
- Hur gammal vill du vara när du gifter dig? Ska inte gifta mig
- Namn på barn: Ska inte ha barn heller
- Ditt drömbröllop: ...
- Vad vill du bli när du blir gammal: Stålkärring (y)

STEG 9
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: Det vet jag inte
- Antal CD skivor du äger: Vettefan
- Antal piercings: 3st
- Antal tatueringar: 7 st, men de ska bli meeer!
- Antal gånger har du varit med i tidningen: Inte nån gång tror jag ;D
- Antal saker du ångrar: Vet inte
- Antal saker du saknar: de finns en del

BRUKAR DU...
- Titta dig själv i spegeln: Ibland
- Gnälla: haha
- Skrika: ibland kanske (a)
- Sova: Jaa
- Ha ångest: Ja
- Skada dig själv med flit: nepp
- Vilja dö: Inte just nu
- Drömma mardrömmar: Nej, inte så ofta längre.
- Drömma sexdrömmar: Händer sällan
- Ta droger: Nej, har aldrig gjort!
- Försöka vara annorlunda: Nej
- Klä dig i svart: Använder i stort sett bara svarta kläder ^^
- Gå till kyrkan: Nej
- Gå i skolan: Nej, inte ofta nu
- Ljuga: Nej
- Hata folk: Haha jag är ganska bra på att hata folk, men de ändras ganska ofta när jag lär känna dom ^^
- Lita på folk: Inte alla men vissa

NÄR...
- Åt du senast: Nyss
- Läste du en bok senast: Igår, inte hela men ^^
- Var du på konsert senast: Hm
- Köpte du något senast: Igår
- Svor du senast: Typ nyss :P
- Sjöng du senast: Haha nyss :D
- Klagade du senast: Hm idag (A)
- Är det sommar: Om ett jävla tag känns de som -.-

VEM...
- Saknar du: Farfar & Caroline <3
- Vill du döda: ingen
- Rörde dig sist: Jonas
- Vill du slå: Ingen
- Vill du kittla: Hm Jonas ^^
- Kramade du sist: Jonas
- Vill du prata med: Jadu
- Skrek du till sist: Hm,
- Vill du vara som: mig själv
- Sårade dig senast: Hm, kommer inte ihåg
- Vill du bli galet full med: ingen
- Fick du sms från senast: Johanna
- Ringde dig senast: Johanna

HAR DU...
- För många vänner: Nej
- Förföljesemani: Nej
- Tvångstankar: Ibland
- Någon annan psysik sjukdom: Panikångest
- Skadat någon: Ja
- Färgat håret: Ja
- Brutit några ben: Nej, aldrig
- Några piercings: Ja
- Några tatueringar: Ja
- Egen dator: Ja, det har jag
- Gjort bort dig rejält: Det har jag säkert!
- Bra självförtroende: Nee
- Komplex: Boobies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0