Torsdag

Haha jävlar va jag aldrig bloggar längre ^^
har väl inget vettigt att skriva ^^
Menmen, nu har jag precis kollat på one tree hill & älskling städar ;o haha
& nu väntar jag på att Hell´s kitchen ska börja! (y)

Hihi vi har kul (y)
Massa bra musik på hög volym!
ÄLSKAR raggarmusiken! :D
Helt underbart!
Längtar verkligen till sommaren nu!
åka plymouth i sommarvärmen
Åååååh! Skicka hit lite värme nu! :D
Men jag har tänk på en sak
det är rätt bra att jag gillar
raggare, musiken, bilarna osv
annars hade de förmodligen inte vart jag & Jonas nu ;/
Så det är jätte bra att jag gillar´t!
Har aldrig haft det så här bra med en kille förut
& det är jag riktigt glad över!
Älskar dig Jonas Holmqvist! <3


Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0