Sova

Hihi vaknade runt 3 idag, det va gooooott :)
Fast iof så vaknade jag runt 12 innan för Daniel & Oskar kom hit (!)
Jävla as (a)

Idag har vi faktiskt gjort saker haha
först va vi hemma hos mina föräldrar för min farmor & farbror har kommit hit
så jag fick änna va lite social mot dom så vi va där en stund, eller aa igentligen
skulle vi ut till överby för mamma skulle hjälpa mig med att köpa julklapp till Jonas
men så märkte hon att hon hade köpte lite för mkt mat så vi väntar tills på onsdag ist ;)
Haha kul, överby dan innan julafton? ;)
Tur att jag slipper de :)

Ja nog om de, sen åkte vi hem till Jonas föräldrar & skulle berätta om den "stoooora" nyheten ;)
Vi satt där ett bra tag, ganska roligt (:
Kollade tv, pratade åt lite korv med bröd ;D
Bullens korv, jag hade aldrig smakat på den innan, men shit va god den va! :O
Aa det var väl min dag de ^^

HAHAHAH måste bara säga, HAHA Jonas förstörde sängen igår xD
Han hoppade lite i den så först gick en bräda sönder, sen tvinga jag honom att hoppa igen (a)
& då gick en till bräda sönder xD
Jag har en film på honom när han hoppar ( ser otroligt rolig ut )
men jag orkar inte slänga upp den på youtube & krångel ^^
Vi tog också en cigg med Anki igår kväll/natt så visade jag filmen & den va rolig tycket hon xD

Nä nu orkar jag inte skriva mer, men jag ska bli bättre på de här med bloggandet så antingen skriver jag senare eller imorgon! :)

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0