Mjodå

Idag har jag åkt bob bakom bilen :D
Det var jag, Älskling, Johanna, Daniel, Robert & Donken (:
Vi skulle åka vid golfbanan men dom hade plogat as cp där nere så de skulle inte gå att köra :(
Så vi drog vidare till skidstugan, Robert åkte först.. Men de feta aset ramlade av xD
Efter honom va de Johannas tur, HAHA hon skrek, men åkte icke av ;)
När jag skulle åka va jag osäker, mådde änna illa ( som vanligt )
men sen åkte jag ändå, de va as kul så älskling fick ta ett till varv, men då flög jag av! :O
Hhahaah älsk gasade lite för mkt i kurvan ;) Tur att de va en snödriva där, annars hade jag nog fått ont ;)
Efter bobåkningen drog vi vidare till ngt ställe typ vid vägverket & sladdade, men de va glashalt där så jag stog mest & tittade.. ;P
Hahaha älsklings växellåda höll nog på att falla isär, skruvar eller vafan de va ramlade av och skit xD
Vi klarade oss iaf utan att den gick sönder & det va bra (y)
Sen efter de fick vi dra oss hemåt för Johanna va tvungen att dra hem & sova
& vi åkte vidare till Vargön ( Jag, Jonas & Daniel )
Dom släppte av mig så drog dom till donken & köpte mat :D
( ganska kul, jag lever på fett, men ändå har jag gått ner 2 kg till.. )
& nu har Daniel åkt hem & jag ska sluta skriva för nu fyller Älsk 21 år så jag måste änna springa & pussa honom :D
Hihi måste bara spela klart först ( taskig flickvän? ) 
Men helvete,, när jag börjar med ngt spel måste jag avsluta också (a) 
Hörs när vi hörs, blir bättre att skriva så ;)

Puss på skinkan!

Kommentarer
Postat av: Malin, 19 & gravid

Okej, tycker det är mycket mysigare!

Alkohol förstör bara tycker jag! Blää :p

Folk blir bara jobbiga när dem dricker tycker jag :P haha.

2009-12-30 @ 13:20:00
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0