Mätt

Mmm de va gott!
Nu har vi precis ätit, uuusch va mätt jag är, mår änna lite illa
men det var det värt! (Y) haha :)
Längtar tills Julafton nu! :)
Ännu mer mat & Kalle Anka :D
Wiie! :)

Sen senare ikväll ska vi ut & sladda lite & så (:
Har ju kommit ännu mer snö nu :D
Fast först ska vi förmodligen till onsjö, träffa farmor en sväng & så :)
Skulle träffa Johanna också, hon har köpt löshår så jag skulle hjälpa henne med de, men nu blev de för sent så vi får ses en annan dag ist :)
Just de ja Anki va här en sväng förut & rökte :) Det va trevligt :)
Vi ses väl säkert senare också :P
Menmen nu ska jag lägga mig i soffan en stund :)
Skriver mer sen :)

Puss på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0