Måndag

Mjodå, då sitter man här igen va ett tag sen jag skrev menmen ;D
Va i skolan en sväng idag, för vi ska äta julbord imorgon
så jag tänkte kolla med min lärare ifall de va ok att jag sitter
i matsalen & äter eftersom jag inte klarar av folk, visst de är bara min klass
& 2orna ( dom är typ 6 pers ) men de bli otäckt ändå.. :/
Men iaf det gick bra, haha lite fult att sitta ensam & äta kanske men
vill ju gärna inte missa julmat :D haha tjockis (a)
Längtar!
Julskinka! :D åååååh! så jävla underbart! :D

& nu sitter jag hemma, gör inte ett skit typ ^^
Jonas, Donken & Robert åkte precis till Görans garage
dom skulle dricka kaffe & bös ^^
Jag fick följa med om jag ville men dom skulle stänga
porten & då vill inte jag följa med
( sist jag va där & dom stängde porten fick jag världens panik )
Gillar inte tanken på att vara instängd, har blivit så nu de senaste
kan inte ens åka hiss för att jag får panik, usch för att vara instängd! :O

Men idag har jag inte gjort så mycket
ska åka hem till älsk sen, kanske donken, tror att jag är hungrig (a)
Hihihi sugen som fan på cheese burgare iaf! (a)
Kanske skriver sen  ;P

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0