Julafton

Mjodå, nu är den här ^^
Vaknade på fel sida idag tror jag, har vart sur & grinig hela dagen.. -.-
Har tillochmed grinat, jag kände att jag inte klarade av att äta med mamma, pappa, Robert, farmor & Ulf
Men ändå fick jag inte äta i tvrummet för mamma :S
Men sen när jag började grina fatta hon nog att jag inte ljög, så jag fick äta där ändå (:
Nu känns det bättre, har käkat & fått mina "julklappar"
Av Ulf fick jag 4 st lotter, vann 75 kar bara! :@ haha (a)
Av mamma & pappa fick jag också 4 st lotter, vann bara 50 här! :@
Men haha jag vann 25 kr mer än Robert, jag gillar´t! (6)
& av farmor fick jag 500 kr, fick mer än jag hade trott iaf ;)
( mamma & pappa har jätte dåligt med pengar nu )

& snart kommer älskling & hämtar mig
ÄNNU MER JULKLAPPAR! wiie! :D
Ska få av hans mamma också ;O
Känns lite pinsamt eftersom jag är såå dålig på att spela glad
tänk om jag får ngt som jag verkligen hatar?! :O
Piiiiiinsamt! :O
Haha får hoppas på de bästa, Jonas har sagt att jag kommer förmodligen gilla de, så de är bra (y)
Jaja nu vet jag inte va jag ska skriva mer
Hörs senare :)

Puss på skinkan!

Kommentarer
Postat av: mamma

så klart jag saknar dej men lycka till nya lgh hoppas du sköter dig bra.

puss

2009-12-30 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0