Hatar rubriker -.-

Tänkte att jag skulle skriva lite innan jag går & myser med älsk (:
Idag har jag vart arg på mamma för vi skulle till överby så jag kunde köpa julklapp till Jonas
men när jag kom hem förut hittade jag henne liggandes i sängen med en hink brevid sig
Kärringen va as bakfull! :@  Åh då blev jag as förbannad, men de gick över ganska fort som vanligt (a)
Så nu är det bestämt att vi ska dit imorgon, vi ska åka klockan 9 (!)
Måste änna lägga mig snart annars kommer jag aldrig orka upp -.-
Riktigt glad att jag slipper gå in iaf! :)
Slippa alla otäcka människor, Sabine är nöjd! (Y)
Fast ios så hade de väl vart gött att kunna gå in & köpa saker direkt ist för att mamma ska behöva springa ut & in men men de får hon tåla ;)

Jaja, vi hämtade Anki & Rebecka i thn förut
& när vi hade släppt av Anki så körde vi vidare till Beckas stopp
Men hennes vän som skulle möta henne va otroligt seg, fast igentligen va de väl inte så negativt, fick ju en ganska lång pratstund med Beckis :) Sånt uppskattas, vi hade jämt så kul förr! Synd att de blev som de blev, men förhoppningsvis kan vi nog umgås snart igen :)

Miss you biach! :(
Hihi <3

Jaja nu ska jag lägga mig & mysa med babe! <3
Hörs imorgon, ska änna börja blogga igen nu ;)
hihi (:

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0