Försovning

Började dagen med att försova mig
Tänkte ju faktiskt dra till skolan idag -.-
Aja inget att göra åt nu, ska försöka somna i tid så jag kommer upp imorgon (Y)

Sanna va här en sväng förut! :)
Mycket trevligt! :)
Hon va bara här en stund men de va allt trevligt ändå
träffar ju henne knappt nu för tiden ;(

Sen efter hon hade åkt gjorde vi mat
fläskfilé med potatisgratäng fast jag åt pasta till
det va gott! :) (Y)
Efter maten åkte vi till Jonas föräldrar
så han fick skicka in sitt cv (:

Haha just de ja! (I)
När Sanna va här märkte vi ju att de snöa ;D
Så när jag & Jonas skulle hem till mig
så va han ju bara tvungen att ta lite omvägar så han kunde sladda ;)
Så träffade vi Kim, han berättade att alla skulle mötas vid djurkliniken
så vi åkte dit, fast dom va inte där utan på Willy´s parkeringen
Då fick jag träffa Sanna igen, hihi :)
Sen drog vi vidare till siba parkeringen & överskottsbolaget :)
Kul kväll va de iaf! :)
& nu sitter jag här hos Jonas & ska ta ett bad tänkte jag, va ju ute i några timmar förut ;O
Ganska kallt ;D

HAHAHAH måste bara tillägga
Jocke, HAHAH fan va ful/tuff bil du har! xD
& du Sanna, du måste ha de roligt ;)
Hahah fan va biljäveln gick då xD
Liten ful sak, HAHA!
KUL (Y)
Men nu ska jag va social mot Jonas :)

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0